lørdag den 26. december 2009

Min julegave - og det at have besøg af en kat!

I år fik jeg for første gang scrap julegaver. Min søn og svigerdatter havde været på ophørsudsalg hos Dreampapers og det kom der en fin-fin gave ud af. Der var faktisk oprindeligt dobbelt så meget, men da det ikke lykkedes dem at nå derud før til allersidst var tingene taget op af posen igen og solgt til andre, nok meget naturligt da det var ophørsudsalg men Heidi var meget ked af det .
Men jeg er nu meget glad for mine gaver her uanset hvad, elsker thickers, og har ikke haft en af de der blomster ranker frea Prima før. Og slide mounts har jeg heller aldrig prøvet før, dem glæder jeg mig til at få gang i.
Og så var der lige det med katten. Heidi og Christian har killingen Oggy, og hun er jo selvfølgelig også med når de er på besøg her. I sidste weekend besøgte jeg dem i Nyboder, og havde mit strikketøj med (er lige begyndt at strikke igen efter måske 10 års pause!) og det viste sig at Oggy EEEELSKER strømpe pinde !!!
Se bare her - jeg ved ikke om hun er igang med at stange tænder eller hvad hun er :-)
Og det var altså lidt distraherende og svært at styre de 5 pinde når der sad en ung dame med poterne klar til at fange dem hele tiden når de bevægede sig - men det var nu ganske underholdende når det kom til stykket.





1 kommentar:

Thanni sagde ...

Sikke da en dejlig julegave du har fået - og altid skønt at få noget man ikke lige har prøvet før :)
....og skønt for lillemissen, at du lige kom forbi til at underholde ;D