tirsdag den 5. januar 2010

Et enkelt layout blev det til

I juleferien fik jeg lavet et enkelt Layout for første gang i meget lang tid. Det er svært at få ordentlig dagslys til at fotografere i, så jeg håber du kan leve med det her. Motiverne er meget gamle, nok ca 10 år - og stammer fra en sommerferie på en ødegård i Sverige.
Jeg har raspet kanten på det store mønster papir, og sat drengenes navne på med stickers i toppen af hvert billede. Blonde og målebånd er fra årets pakkekalender. Det er ikke det mest avancerede layout jeg har lavet nogensinde :-) men hvor var det dejligt at få lavet bare et enkelt igen.
Det blev også til et par enkelte kort i juleferien, men dem må du over til hobbybodens design blog for at se :-)

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er det blevet fint, dejligt at du har fået lavet lidt igen. Og rart at se noget på bloggen.

Marianne sagde ...

Skønt at du har fået lavet et LO - og imponerende at bruge så gamle billeder :)

Engel sagde ...

Dejligt at du er kommet igang igen!
Og sikke nogle skønne og sigende billeder... jeg synes det er fantastisk, at du får scrappet så gamle billeder - det er jeg selv rigtig dårlig til :o(
Glæder mig til at komme tilbage og se mere :o)
Knus
Engel

Pia sagde ...

lækkert layout i skønne farver og fin detalje med målebåndet

Sofie sagde ...

Hej:0) Jeg køber dem (de små runde kiks) i Super Bedst i Hjørring;0)
Knus