onsdag den 24. februar 2010

Første kort med mine nye stampin up stempler, jeg er altså vildt glad for det indkøb :-)

Næste kort er faktisk lavet nede ved Jane for læææææææææææænge siden men jeg har helt glemt at få det vist herude, så det er der så rettet op på nu. Det var et af de første kort jeg lavede med mine ovale stampin'up stempler med tekst, jeg måtte altså købe både stempler og punches da vi havde workshoppen i Odder.

Næste er med et gammelt stempel jeg helt havde glemt jeg havde... pinligt men sandt. Det var længe undervejs for da jeg skulle embosse det døde min varmepistol, så jeg måtte ud og købe en ny inden kortet kunne blive lavet færdigt.
teksten er lavet med et stempel jeg fik af Orion Design for længe siden, et ret flot stempel hvis jeg selv skal sige det :-)

sidste kort lavede jeg sidste gang i Odder, det var Jane der inspiration til dette kort - og sommerfuglen fik jeg samme sted.

2 kommentarer:

jane sagde ...

hvor er det bare nogle super smukke kort du har lavet.. specielt det nederste.. er vild med de grønne støvede farver.. og hvor var det godt at du har fået en ny varmepistol, for sådan én kan man da ikke undvære.
hvor er det sjovt.. jeg kan slet ikke huske at du har lavet det kort nede hos mig 8)

Pia sagde ...

wow så lækre kort med flotte detaljer, uh det kan være jeg er nødt til på et tidspunkt at overgive mig til de stempler