søndag den 14. marts 2010

Bidrag til konkurrencerne på convention 13/3-2010

Jeg nåede at få lavet bidrag til alle 4 skitsekonkurrencer denne gang, både til kort og layouts. Det var så heldigt at jeg havde en søndag sammen med Fru N. hvor hun gik i gang med sit bidrag og så blev jeg jo inspireret - og efterfølgende weekend med fødselsdags scrap hos Fru N. gjorde at jeg nåede i mål denne gang :-)

Dette kort er jeg særligt stolt af, det vandt nemlig skitsekonkurrencen og det har jeg aldrig prøvet før :-) Faktisk lidt halvpinligt for jeg havde slet ikke fattet det var mit kort Heidi snakkede om, først anden gang hun sagde noget med et træ så slog det mig så jeg listede op for at se om det nu også var rigtigt :-) Jeg fik en rigtig lækker præmie med et stempelsæt og en hel række lim produkter - herligt.

Næste kort var jeg virkelig udfordret med, jeg syntes jeg fik lavet for mange krydsende linier - til gengæld kan jeg godt lide min swirl med stempelsværte og swirls.

Dette layout er jeg også vældigt tilfreds med, det er meget enkelt men det er også lidt min stil... hvis jeg ellers kan sige at jeg har en :-)
da der skulle være scalloped kant på den så valgte jeg i stedet at punche små cirkler ud og stemple blomster på dem, syntes det gav en god effekt.

Sidste skitse skal der nok en forklaring til billederne til. Jeg har en rigtig god ven der hedder Bo, som er noget for sig selv (på den fede måde :-) ) På disse billeder sidder vi på et værtshus i Brygge og får en øl, og han kommer så i tanke om et eksperiment han må afprøve - nemlig hvordan et billede bliver hvis man tager det med selvudløser mens man svinger kameraet frem og tilbage. Desværre har jeg ikke resultatet af eksperiementet for det burde jo nok have været med på layoutet :-)
Det der tog længst tid med dette layout var helt klart rammen af rhinstene. Især fordi de ligger i en blandet krukke så Fru N. og jeg måtte igenngem krukken for at få fundet de ca 130 sten der skulle til. Igen et layout der bærer præg af at jeg godt kan lide det enkle ikke for overfyldte :-) men dog uden ALT for meget whitespace :-)




4 kommentarer:

Pia sagde ...

wow så flotte layout og kort og stort tillykke med at du vandt, det er også et fantastisk flot kort

Anne Bente sagde ...

wawwww så utrolig flotte ting du der har lavet.

Jette / ma11edina sagde ...

Tak for sidst ;)
Super flotte ting du har lavet til udfordringerne!! Jeg er så vild med dit kort, fuldt fortjent at du vandt med det!
Er også vild med dit Samsø-LO, det oser bare så meget af ø-stemningen derovre ;)

Marianne sagde ...

Super smukke Los - jeg er især helt vild med din bort med bling - den er virkelig fed - og den må jeg altså lifte ved lejlighed... Tillykke med at du vandt - fuldt fortjent - for det er virkelig et smukt kort :)