søndag den 21. november 2010

Restekort

Så fik jeg endelige taget billeder af mine restekort, så der kommer lige en flok her på bloggen.
De første to kort er faktisk lavet med KarinaHadstens rester :-) det var et par rester jeg fik helt tilbage da vi var i sommerhus, og nu dukkede de så op til overfladen. Borten er et bredt martha stewart punch, og træerne er megapunches fra Easy punch tror jeg nok.

Og her blev så de absolut sidste rester samlet sammen. Stemplet er fra Orion design.

På dette kombinerede jeg brug af to forskellige typer border punches med de små tekst stempler, og så lige et par blomster eller tre til at fuldende kortet :-)

Faldt da også lige over en enkelt rest fra Riddersholm, så der måtte laves et par fødselsdagskort. Borten er den samme som tidligere, mener det er et fiskars punch jeg har der. Små blomster fra det allerførste glas blomster jeg købte tilbage da jeg begyndte at scrappe, afsluttet med en halvperle.
Her er det så igen et Martha Stewart punch der er blevet brugt. Samme blomster som tidligere og genbrug af stemplet fra orion desing. Swirls lavet med rester af halvperler.

Der var sørme også en rest fra Websters pages. her er brugt udstansede sommerfugle, ovaler fra Spellbinders og rester i blomster.

Ingen kommentarer: