torsdag den 30. december 2010

Årets sidste layouts

Det er ikke blevet til så meget scrap i år som jeg gerne ville, men de to sidste skal da lige med. De er egentlig lavet i forbindelse med Scrapcats cybercrop den 28/12, men da jeg havde kamera problemer i går fik jeg dem ikke uploadet i tide så nu kommer de her.
Det første var en vinterudfordring hvor man skulle lave et layout der indeholdt et billede med sne og hvor der var mindst 3 små snefnug.
Motivet er fra sidste jul hvor jeg var med KarinaHadsten og hendes mor ude og advents cache ved Fusingø sø.
Jeg holder mig meget i den enkle stil når jeg scrapper for øjeblikket, bryder mig ikke om at få det for overlæsset - og det er begge layouts hvis gode eksempler på :-)
Snefnuggene er små charms jeg har købt på ebay, og under dem er et lyseblåt snefnug der er udstanset. Knapperne er monteret med et lille stykke scrappers floss.
Overskriften har jeg valgt at lave i to froskellige skrifttyper - kan godt lide den effekt det giver.
Næste layout er fra den udfordring hvor overskriften skulle indeholde ordet prins eller prinsesse. Jeg faldt over billedet fra 9. klasses tur til Frankrig og besluttede mig for titlen "80er prinsesse" :-) bemærk puddelfrisuren :-)
Papiret er fra Crate og var noget jeg købte på udsalg på et tidspunkt, nu kom det endelig i brug. Cirklerne er lavet med min smarte nye cirkel skærer fra Martha Stewart. Blomsterne består af 4 lag, og mindste blomst er pyntet med stickles jeg har smurt på med en pensel, det samme gælder de brads de er monteret med.
Jeg har afsluttet matten under billedet med en falsk syning, altså hullerne er ægte nok men der er brugt en tush i stedet for tråd til stingene :-)


1 kommentar:

Marianne sagde ...

Sikke en skam, at kameraet strejkede - men dejligt, at du legede med :) Og det er nogle super flotte Los, som du fik lavet. De er ret skægge at se ved siden af hinanden, når nu det ene er så koldt og vinteragtigt - og det andet er i sommerfarver... I øvrigt en fin frisure på det nederste billede :) :)
Rigtig godt nytår...