lørdag den 11. december 2010

Et nyt legetøj

Jubiii jeg har fået et nyt legetøj. Jeg har nemlig fået en circle cutter fra Martha Stewart. Det er altså et fantastisk legetøj, man kan skære helt tynde rammer som f.eks den jeg har lavet her på kortet, og kan lave præcise cirkler til matte m.m idet den har skiftende mål med helt ned til 1/8".
Jeg var nødt til at prøve at lave et kort med alle mine øvecirkler, så det blev til nedenstående kort.
Der er ink på kanten af cirklerne og teksten er skrevet med et clear stamp jeg har fået via mit "job" i designteamet for Hobbyboden. Gitte har nemlig fået en maskine så hun kan lave clear stamps og det havde designteamet stor glæde af sidst vi var sammen :-)
Kortet er til sidst pyntet med små roser og rhinstene.
Næste kort er lavet med 16 kvadrater i tre forskellige slags mønsterpapir. alle har fået ink i kanten og det var lidt af en udfordring for mig at få dem lagt ud uden at gøre det alt for symmetrisk :-)
Pyntet er en sommerfugl som jeg fik i min pakkekalender sidste år, og igen en lille kvadrat med tekststempel.


2 kommentarer:

Annika sagde ...

Synes godt om ;)
Nyder at følge med på bloggen og se hvad du laver - altid skønne ting.

Mutte sagde ...

Tillykke med dit nye legetøj. Flot kort.