søndag den 26. december 2010

Lidt andet end scrap

Jeg har for nyligt købt mig en sød spisestue til at have i mit køkken, et totalt sødt restaureret spisebord - hvidmalet med olieret egebordplade og 4 søde hvide stole til.




men jeg må nok erkende at det i sidste ende ikke rigtig er min stil. resten af mit hjem er nok det der kaldes moderne nordisk - og det passer nok mest til mig :-) jeg har slet ikke kunnet forliges med det i køkkenet og det er tydeligt at det ikke passer ind med resten af indretningen. Så nu tager jeg konsekvensen og sætter det til salg igen. Så hvis du er interesseret i et rimelig unik spisearrangement og du er til "country" stilen eller gammeldags stil eller hvad søren det ellers hedder så se lige her. Du kan få det hele for 2500 kr (giv et bud!) og der er også to små plader med så det kan udvides (de er dog ikke restaureret men der har man vel også mest dug på).

Skriv til mig på go(a)godtesen.dk hvis du er interesseret.

3 kommentarer:

dorthe sagde ...

hvor bor du ville gerne komme at kigge på det bor selv i holbæk
på sjæland

dorthe sagde ...

hvor bor du ville gerne komme ar kigge på det bor selv i holbæk på sjælland

Jóhanna Reyðberg sagde ...

er det solgt?