lørdag den 5. marts 2011

Award

Jeg har fået en award af Else Slipsager, og det er jeg temmelig stolt af - det er ikke så tit jeg får den slags og er glad for at nogen kan lide et jeg laver.

Og så er det meningen at jeg skal fortælle 8 ting om mig selv, hmm her kommer de i fuldstændig tilfældig rækkefølge:

1. jeg er det sidste års tid blevet totalt motions narkoman - jeg løber, danser og dyrker body combat alt det jeg kan nå.
2. jeg er teknik nørd - jeg EEEELSKER gadgets. Om det er mit sonos anlæg eller mit kamera eller min mac.... uhmmmm jeg elskerdet.
3. Jeg bor alene - og har været alene de sidste 10 år. Har en voksen søn på 22 år som er flyttet hjemmefra for længst
4. Jeg elsker indisk mad - er først i år startet med at lære at lave det rigtigt, men nyder det når det lykkes.
5. Jeg er et udpræget ordens menneske, og elsker symmetri - men jeg forsøger altså at komme mig over det :-)
6. Jeg har arbejdet i Systematic i næsten 16 år - og jeg kunne slet ikke forestille mig at arbejde et andet sted.
7. Min favorit drik blandt de varme er Chai
8. Jeg var på cola afvænning i løbet af sommeren det var næsten som at holde op med at ryge!!

Fru N. Fordi hun har en sikker stil - og en stil der passer rigtig godt til mig.

KarinaHadsten fordi jeg aldrig havde været igang med kort og scrap i dag hvis ikke det var for hende.

Gydda fordi vi har haft så mange spændende oplevelser med både hobby og foto - og fordi hun aldrig er bange for at prøve noget nyt, hun gror ikke fast. Og sidst men ikke mindst fordi hun som butiskejer er så dejligt modig - hun har mod på at prøve noget nyt, at bryde grænser.

Jette fordi jeg er vild med hendes totalt sikre stil - spændende kort og smukke layouts. Sidst set til Scrap i det jyske hvor jeg nød kombinationen af blomster, bling, skeletblade og fjer!

Meltesen - for grafisk lækre detaljer og for utraditionelle layouts og kort - og et totalt fedt scraprum :-)

Pia fra Kreative Fornemmelser - elsker den enkle men totalt stilfulde Hero Arts stil som Pia i den grad har styr på.

Pia Bau - en smuk og stilfuld kortmager og scrapper, helt fantastisk sikker stil når det gælder vintage.

Lam - lækker enkelt stil, overraskende detaljer gang på gang :-)

Ingen kommentarer: