mandag den 14. marts 2011

Kort fra Convention

På convention i Middelfart deltog jeg i en make-and-take hos Kreative Fornemmelser og lavede dette smukke kort. Jeg er helt vild med teknikken med to lag baggrunds stempler - og brugen af shadow inks så man fornemmer teksten af det underliggende stempel. Båndet er helt tyndt silkebånd og der er bundet twine på efterfølgende.
Jeg skyndte mig over og købte tekst stemplet og den orange stempelsværte - desværre var der ikke flere af det lækre negativ stempel og ej heller en lækker grøn sværte jeg forelskede mig i. Men pyt der kommer nye varer igen.....
Stærkt inspireret af dette måtte jeg prøve med hvad jeg nu havde af materialer, og fandt ud af at det nu også gik rigtig godt med distress ink når man ikke havde shadow ink, og kombinationen af tekst stempel og mælkebøtte stempel er nu heller ikke helt ringe :-)
Næste kort er med baggrunds stemplet fra sidste weekend og båndet og twine magen til det fra make-and-take'n.
Her lånte jeg et negativstempel af Anne (Fru N.) og brugte samme teknik en gang til - jeg er altså helt vild med den stil.
Fredag aften til før-scrap var jeg lidt småtræt - men så er det godt at man har skabeloner til kort fra Donna, her er de to første forsøg jeg har lavet med teknikken, synets da selv de er blevet ret søde :-)

4 kommentarer:

Ann Katrine sagde ...

ja sikke flotte kort du har fået lavet. jeg har også et par Donna skabeloner, så måske skulle jeg se at komme i gang - tak for inspirationen :-)

Anne Thormose sagde ...

Lækre kort, du har lavet. Det giver en rigtig flot effekt at binde twine med slikebånd.

Fru Larsen sagde ...

Dejlige kort, jeg kan specielt godt lide det med mælkebøtten, den må vist på ønskelisten :)

Curly sagde ...

Ja, jeg undskylder for sværten og stemplet... Og nøj hvor var det bare en god make and take hos Kreative Fornemmelser :-)