søndag den 13. marts 2011

Kort fra Ejsing

Selv om det meste af tiden gik med shopping og hygge i Ejsing så fik jeg da lavet et par kort udover et enkelt LO. Kortene er inspireret af nogen af de kort jeg så hos Kreative Fornemmelser, og det afstedkom da også lidt indkøb da jeg måtte eje baggrunds stemplet som er benyttet til det første kort.
De hvide blomster er fra et Hero Arts clear stamp sæt vi fik på CHA, en sød effekt at det er samme blomst som på baggrunden.
Det næste kort giver fornemmelse af forår og sommer. Mælkebøttestemplet har jeg købt hos Gitte i Hobbyboden, og papiret som ligger bag er fra Maja Design. Jeg var så heldig at Anette (Netti) havde masser af lilla bling så jeg fik lidt at pynte kortet med.
Sidste kort er inspireret af den video vi fik fra Hero Art på CHA, selve kortet er en side, men borten på midten som blomsten sidder på kan så åbnes og her er der plads til at skrive en hilsen på. Baggrunds stemplet lånte jeg af Anne (Fru N.) jeg må altså have nogen flere baggrunds stempler :-)

Ingen kommentarer: