søndag den 10. april 2011

Kreativ med Heidi

Sidste søndag var jeg kreativ sammen med min svigerdatter Heidi. Hun havde længe snakket om at vi skulle lave små lys i kopper - og nu havde jeg endelig taget mig sammen til en tur i Retroen i Odder for at finde kopperne. Jeg fandt 4 små mokkakopper så det blev små lys vi lavede, men meget søde og dekorative.
Den lilla kop lavede jeg til mig selv (naturligvis), men den anden er faktisk en gave til Gauri jeg glemte bare at tage den med til hende i fredags - så nu må hun vente en uge med at få den og indtil da kan den jo lige så godt pynte her :-)
Vi lavede lysene af affaldslys som blev smeltet igen, og selv væggene er genbrug som Heidi har gemt fra andre affaldslys - meget sparsommelig og fornuftig svigerdatter ikke sandt :-)

2 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Supersøde lys-kopper - rigtig god idé !!

Anjashobby sagde ...

Super god ide tror da jeg vil smutte i genbrug og købe nogen af de sjove gamle kopper de nogen gange har...Tak for ideen

Mvh Anja J