lørdag den 18. juni 2011

2XGitte i USA

Så kom jeg endelig igang med at scrappe nogen af billederne fra 2X Gittes tur til USA i januar i år.
Første LO er fra selve CHA messen, vi måtte da lige have et billede med logo og det hele lige udenfor Los Angeles Convention Center. Jeg gik amok med cirkel cutteren fra Martha Steward og lod det danne "mønsterpapir". Omkring logoet monterede jeg chipboard ramme med eyelets, jeg lavede et par knapper med mønsterpapiret og den fikse "knappe maskine" vi først stiftede bekendtskab med på CHA. Og så gik jeg ellers fuldstændig amok med knapper og lavede pynten nederst. Afsluttede det med at sy langs kanten hele vejen rundt.
Andet layout er fra vores udflugt til Joshua Tree nationalpark. Her har jeg gang i to lag mønsterpapir hvor det ene havde hulborten, og den fik selvfølgelig lige en gang ink hele vejen rundt.
Billederne har fået en gang sandpapir langs kanten i stedet for at lave en matte. Umiddelbart er der ikke meget logik i at smide en masse blomster på et ørken layout men farverne passede bare så fint med himlen - og så gik det op for mig; det er jo to blomster på tur i ørkenen :-)

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Supersmukke layouts du har lavet. Suk bare det var mig der skulle sådan et sted hen :)
Jeg glæder mig til at se flere layouts derfra :)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Fine layouts fra en fantastisk tur :-D