søndag den 26. juni 2011

En strikket vest

en gang i mellem får jeg mig taget sammen til at strikke lidt, og lige for øjeblikket er det veste det handler om - også selv om det er den varme udgave der nok ikke lige skal i brug den næste måneds tid.
Denne her er strikket i et stort stykke og syet sammen under ærmerne i begge sider - og den er strikket på pind nr 10!! så det gik pænt stærkt at komme i mål med den.
Det er en del år siden jeg har strikket selv, så det er fint med de store pinde så jeg kommer fremad, en gang kravler jeg nok ned på det små inde igen men ikke lige nu :-)

Bemærk i øvrigt den fine ben-lukning, den købte jeg på Læsø da jeg var på pinseudflugt med Karina. Faktisk så købte jeg også garn der; vi var på besøg hos Læsø Uldstue om søndagen i pinsen og der blev der lige købt til at strikke to hatte som efterfølgende skal filtes - er i fuld gang med den første :-)

Ingen kommentarer: