lørdag den 2. juli 2011

Eastcoast scrappers BOM udfordring - første side

Hos Eastcoast scrappers (tidligere kendt som Odderne :-)) har vi nu taget hul på projekt "Book of me" eller BOM. Vi laver det som en række udfordringer, en pr måned - og den bliver offentliggjort på vores blog hver gang. Her vil vi også præsentere de forskellige medlemmers løsning på opgaven, men jeg smider den da også lige ind her :-)

Første udfordring var: Mit barndomshjem. Jeg har valgt at fortolke en anelse, det bliver ikke der jeg er født men der jeg har minder fra. Og det er så faktisk to forskellige steder, nemlig Postvænget 11 i Åbybro og Østkystvejen 317 i Voerså.

Resultatet blev;
Mønsterpapiret er fra My Minds Eye, et ark jeg har haft liggende temmelig længe. Jeg har brudt alle mine interne grænser og håndskrevet journaling, det er jo book of ME så det skal være min skrift uanset om den er køn eller ej.
Tags er monteret med skrue-brads og der er bundet floss mellem brad på tag og brad på billede for at udtrykke forbindelsen mellem tekst og billede.
Under blomsten ligger det er metal hul noget.... ja du gættede rigtig jeg kan ikke huske hvad det hedder. Blomsterne er suppleret med en række små grene udstanset med det lækre ash family punch. Det laver 3 grene i tre forskellige størrelser, elsker det punch!!
De lange grene er lavet med en die fra Marianne Design, den kunne gå godt hen og blive min yndlings die. Til sidst er der sat et par nåle i for at fuldende dekorationen.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare et helt fantastisk lækkert LO!!!
Måske jeg skulle følge lidt med i jeres BOM? Knus M.