mandag den 25. juli 2011

Igang med badeværelset

Jeg er måske lidt stille på hobbyfronten lige nu men jeg ligger såmænd ikke på den lade side.
I weekenden fik jeg mig nemlig taget sammen til at sætte mit badeværelse i stand.


Jeg har malet vægge og loft, og skuret fliser og fuger ned på væg og gulv. Så var jeg en tur i IKEA og købe de to vægskabe og det flotte spejl, og fik assistance fra Christian og Heidi til at få det hængt op. I skrivende stund er der lidt udfordringer med den nederste låge men jeg er næsten færdig :-) beklager det dårlige billede men der kommer meget lys ind.


Så fik jeg hvad jeg selv syntes er en sjov ide; jeg købte en vinholder i IKEA til at opbevare mine håndklæder i! Og så nye håndklæder i de to farver der matcher mit nye forhæng.


Og måtterne blev orange - totalt retro :-) egentlig er jeg ikke så vild med måtter i badeværelset men da der ikke er gulvvarme så kan det være en kold fornøjelse om vinteren.


Her er lige et nærbillede af mit nye skab (og mig). Syntes det er lidt sjovt med metalstangen og krukkerne.

Nu mangler der bare:
- lågen der driller
- vaskeklude i samme farve
- noget pynt på hylden
- måske en plante øverst

Så nu kan jeg leve med de gyslige fliser lidt igen :-)

/Gitte

1 kommentar:

alfie sagde ...

Lækkert og lidt retro.