fredag den 1. juli 2011

Min to-do liste

Jeg har bare sådan lyst til at være kreativ, og ikke mindst til at prøve nye ting af - gøre noget helt andet på den kreative front end det jeg plejer, men jeg kommer bare ikke igang. Har du det aldrig sådan?

Så nu har jeg besluttet mig for at gøre det synligt hvad det er jeg skal have gang i, i håbet om at det kan anspore mig til rent faktisk at komme igang :-)

  1. Sy toilettaske/kosmetikpung efter denne beskrivelse
  2. Sy nye puder i lækre mønstre og farver til stuen
  3. Strikke to hatte og filte dem (har købt garn på Læsø til dem)
  4. Strikke en bedstefar vest i grå farver (har købt garn hos Drops til den)
  5. Lave minialbum med billeder fra USA
  6. Starte på min BOM - denne gang skal det være
  7. Lave et blog indlæg pr uge.
Generelt vil jeg gerne mere igang med at bruge min symaskine - øhhh rettelse jeg vil bare gerne igang! den har ikke været brugt til andet end at lægge bukser op i laaaang tid!

Ingen kommentarer: