lørdag den 9. juli 2011

Mit scraprum

Tænkte det måske var på tide at jeg fik vist mit scraprum herude, projektet har været længe undervejs og er ændret mange gange - men nu er jeg tilfreds.

Gavlvæggen rummer mine Bestå reoler fyldt med dejlige sager :-) den venstre er personlige papirer og fotos men resten er til scrap. Jeg har prøvet at sortere sådan at det jeg ikke bruger så tit er derinde mens det der er i brug hele tiden står i den åbne reol.





Min arbejdsplads. Bordet er faktisk et IKEA spisebord jeg har arvet efter min søn og svigerdatter, og det er perfekt for når den ene plade er i så er der lige en arbejdsplads for enden af bordet også. Lige nu står min laptop der men ellers bruges den også som malerplads, embossing plads m.m. Galleri hylderne og stængerne hænger som de altid har gjort, dem kan jeg slet ikke undvære.



Her er nok den største ændring; jeg har endelig fået en plds til mine maskiner så de ikke skal pakkes ud og ind hver gang jeg skal bruge dem. Der står min bigshot, bigbite og squeeze, og nu har jeg lige fået en fin lille symaskine af Else, lige til at sy på kort og layouts med - den skal naturligvis også stå der. Til sidst står min spray kassse, så har jeg et samlet sted at grise når jeg bruger mist og den slags.
I  reolen er mine dies, umonterede stempler (hmm i hvert fald nogen af dem :-) ), blomster og lidt stof i de store kasser.
Jeg har fået hængt tre rækker stænger op bag døren til mine store stansejern, og over reolen er der tre rækker gallerihylder til stempler, udstilling m.m


Sidste væg er der ikke så meget på, det er nemlig skråvæggen :-) i kommoden har jeg alle mine punches... og det er en del. Har nok omkring de 200 punches (måske lidt mere endda) og de er sorteret efter blomster, blade, div motiver, borders m.m. Ovenpå står min sidste anskaffelse, men fine nye canon printer - den er et HIT!
Under bordet til venstre kan du måske ane min papirvogn, den kan jeg slet ikke leve uden. Jeg er nok grundlæggende et ordensmenneske så det at kunne sætte ting i system og sortere i hængemapper er LIGE mig!

Det var det, håber du har fået et lille kik der måske også kan inspirere dig - som du kan se er jeg lige som de fleste andre en stor IKEA fan.... faktisk er skalstolen ved døren eneste møbel der ikke er IKEA :-)


/Gitte

11 kommentarer:

Bitten sagde ...

Superfint rum du har fået lavet - og ja, IKEA har bare nogle smarte opbevaringsløsninger :-)

morkaren sagde ...

Hvor er det et skønt værelse du har, siger hende der sidder og roder i et hjørne af det der skulle være spisestue. v.h. morkaren.

Ann Weiss sagde ...

Sikke et skønt værelse!! Jeg drømmer om det samme og håber jeg en dag kan realisere det!
Du har fået nogle godt opbevaringsløsninger og det indbyder til at gå i gang med at scrappe!!

Rysse sagde ...

Skønt skønt hobbyrum du har fået dig. Tillykke med det.

Hilsen Eva / Rysse

10na sagde ...

Jeg gider slet ikke skrive noget, så misundelig er jeg. Vender måske tilbage når jeg ikke er grøn i hovedet mere ;o)KH 10na

Netti sagde ...

Hold da fast hvor ser det lækkert ud! Må jeg komme på ferie og bo der?? fnis... ej bare pjat- super godt lavet Gitte!

Ann Katrine sagde ...

hold da op hvor er det bare skønt at se på, og sikkert også at være i ;-) og hvor har du mange lækre sager! har du scrappet i mange år? også dejlige kort øverst på hylden!

Sandra CJ *-_-* sagde ...

EEJ hvor er det bare flot.. det lige som jeg selv ville ha det når jeg for noget større!

hvor for du den der papirvogn henne?

kunne du måske svare mig på scrapsisters ? det lidt nemmer.. S-C-J hedder jeg det inde.. og igen.. hvor er det do bare flot!

Gitte Ottosen sagde ...

Hmm hvor længe jegnhar scrappet er et godt spørgsmål, tror omkring 3-4 år efterhånden - ognfør den tid et par år eller tre med kort :-)

HenrietteH sagde ...

Lækkert rum - dejligt med et sted hvor kreativiteten kan blomstre..

alfie sagde ...

Så lækkert - mig også ha´ :-)

Den der spraykasse - hvordan fungerer den? Kunne godt bruge nogle triks ang. mist.