fredag den 1. juli 2011

Projekt urtehave

I dag var det så planen at få klippet ihvertfald langsiden af hækken i urtehaven. Det er lidt af et projekt for den har groet vildt længe og er både for bred og alt for høj - og jeg har kun en "manuel" hækkesaks. Jeg nåede i mål med opgaven, men indrømmer gerne at kroppen er træt nu :-)



Der er ved at være godt liv i haven, og første læring er: man skal reservere meget plads til pyntegræskar - der er faktisk solsikker til venstre for dem men det er ikke umiddelbart synligt.


Salaten har jeg fået i dag af en sød urtehave genbo der syntes det var synd jeg ikke havde salat at plukke af :-) gulerødderne er jeg lidt spændt på for de kommer i tre forskellige farver :-)


Det var jo ikke meningen jeg skulle lave andet end hæk men jeg fik da lige bundet slikærterne op, og så gik jeg amok på brakstykket bagerst i haven. Beskar med hård hånd og hev alt ukrudt op - hvis der bliver ryddet lidt bedre op deroppe så kan jeg få plads til endnu mere :-)
Og vupti var den dag væk, nu vil jeg forsøge at tage mig sammen og få lavet lidt kreativt i aften... Eller i det mindste få pakket ud efter sidste søndags udflugt til Juelsminde.

Ingen kommentarer: