søndag den 17. juli 2011

SMASH Book - take two

Jeg lærte lige noget i dag - husk at tjekke om det er FOR tykt det chipboard du bruger til din forside og bagside når du laver albums der skal indbindes med zutter! det jeg havde brugt til forside og bagside til min SMASH book var ALT for tykt, så da jeg skulle lave hullerne så gik det helt galt. Selvfølgelig havde jeg ikke mere i den serie mønsterpapir, og kunne heller ikke rigtig finde noget jeg syntes passede voldsomt godt til det så hvad gør man så? - starter forfra!
Heldigvis havde jeg købt noget chipboard hos Hobbyboden til min bigshot og det var da ikke for tykt :-) så bogen blev lige lavet 1 cm smallere så det passede med bredden af chipboardet og så blev der lavet nye lommer i samme serie mønsterpapir som de nye forsider og bagsider.



Faktisk endte det med at jeg syntes den er flottere nu, så det var okay i sidste ende :-)

4 kommentarer:

Jytte sagde ...

Superlækker Smashbook du har lavet :)

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er den smart Gitte! Tror den må liftes, jeg har da også en Zutter et eller andet sted i gemmerne! :)

Gitte sagde ...

Super flot.

wildau sagde ...

wow...den er godt nok blevet lækker :-)