tirsdag den 30. august 2011

Sommerskitse nr 3

Denne skitse vil jeg ikke fortælle så meget om, jeg har nemlig lagt alle informationer ud på Hobbybodens Design team blog hvor jeg leger med i denne uge. Grunden til at jeg lægger den ud her også er bare at have samling på alle mine skitser fra kurset når jeg engang er færdig.

Men et par hurtige kommentarer; er vild med blomsterne, de var hurtige at lave men syntes den distressede effekt er fed. Samtidig så lavede jeg noget anderledes med dem denne gang idet de store blomster ligger lige over hinanden i stedet for at ligge forskudt så de danner en samlet blomst. Syntes det giver et meget "massivt" udtryk.
Samtidig er jeg vældig glad for at sy på mine layouts, og det har jeg da også gjort denne gang. Jeg ender stadig med at sy i hånden selv om jeg har fundet en symaskine frem, det er bare hyggeligt og så kan jeg godt lide at bruge det kraftige garn i stedet for sytråd.

Du kan finde nærbilleder af blomsten på design team bloggen.

1 kommentar:

Mette sagde ...

Skønne farver, hvor er det flot ! God weekend