søndag den 14. august 2011

Sommerskitser - skitse 1


Jeg har købt et online kursus på Creative Publishing i håbet om at få sparket mig selv i gang med at scrappe igen, og i dag fik jeg så lavet første skitse.
Her er jeg virkelig udfordret fordi den har en del whitespace - noget jeg har det rigtig svært ved :-) Men det endte nu med at blive okay, for jeg forsøgte en kombination af at springe ud i whitespace verdenen og så alligevel være lidt tryg :-) baggrunden er rimelig mønstret så føles det ikke så tomt :-)
Jeg havde ikke lige en knap der passede syntes jeg, men så er det jo heldigt jeg har en dims der kan lave knapper :-)
Snoren i knapperne og i tag'et skulle gerne matche med tovet der hænger på rækværket - der skal jo være lidt sammenhæng :-)
I stedet for sommerfugle fokuserede jeg på cirkler, de er drysset rundt omkring og enkelte af dem har fået en sort kant. I den store prikkede flade er der sat to cirkler på med 3d puder så de popper op.

Ingen kommentarer: