mandag den 15. august 2011

Sommerskitser - skitse nr 2

Det er altså slet ikke så dumt med sådan et skitsekursus; dels får det mig igang igen med at scrappe hvilket har været lidt af en udfordring her på det sidste, og dels så puffer det til mine grænser.
Skitse nr 2 skulle indeholde hele 6 billeder og en masse journaling, så der var ikke meget plads tilbage til dims og pynt og så'n :-) men faktisk er det også en gang imellem lidt fedt at lade billederne og journalingen fortælle historien - og det gør de helt klart på dette LO.
Billederne er tilbage fra 2008 hvor Christian blev student, og skulle på studenterkørsel. Da det gik op for mig at jeg skulle have ca 20 unge mennesker gennem mit lille rækkehus var jeg lige ved at panikke indtil det gik op for mig at jeg jo bare kunne få taget mig sammen og få lavet den terrasse i haven jeg havde snakket om så længe.

Jeg har snuppet lidt af farverne fra billederne og brugt i den smule pynt og kontrast der er med. Det orange kommer fra vibratoren, de gule kommer fra knæpuden og håndtaget på trillebøren og det grønne er naturligvis fra min giga klematis :-)

Alle billeder er skåret til i 9X9 cm og har fået en lille tur med sandpapiret hele vejen rundt - jeg har brug for en "blød" kant på mine billeder når jeg ikke har matte nedenunder :-)

Stay tuned: more to come :-) (tror ikke jeg kan slippe de skitser lige med det samme!)

1 kommentar:

alfie sagde ...

Et dejligt lo med billeder og journal i fokus.