søndag den 23. oktober 2011

når man ikke kan scrappe "rigtigt" så må man finde på noget andet

Jeg er jo for øjeblikket "enarmet" efter en skulder operation, og da det er min gode arm der mangler så kan jeg ikke rigtig lave det store hobby. Men sidste uges højskoleophold gjorde at jeg endnu engan tog kampen op med digi scrap - og det smager da lidt af det rigtige :-)

Her er resultatet af første forsøg, ikke noget avanceret,jeg har ikke så meget dims at bruge endnu ;-)
Jeg har brugt et gratis kit jeg fandt hos Scrap girls, og en gratis template fra Carola Mondini.  Motiverne er fra fotokurset hvor vi øvede os på at fotografere fugle.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg laver digi, det kan ikke erstatte rigtig scrap men er et fint supplement.

1 kommentar:

Jette / ma11edina sagde ...

Det er da et sødt layout og nogle fantastiske billeder! Ville altså godt på et af de foto-højskoleophold engang!
Håber det går fremad med skulderen, og pøj-pøj på det nye job i morgen :))