torsdag den 29. december 2011

Layouts fra Cyber crop

Igår var der cyber crop hos The Scrapcat, og jeg nåede lige med i løbet af dagen selv om det faktisk ikke var planlagt. I løbet af dagen blev det til to layouts og et enkelt kort, men jeg håber da at jeg når at lave lidt mere i dag... nu må vi se.

Det første layout er skitse nr 1 fra udfordringen. Her har jeg stemplet blomster og fugle på kartonet der danner baggrund. Cirklen er lavet med et stykke websters pages papir, og det jeg klippede af i den ene side titter så lige ind for oven.
Krydset er syet efter at jeg har lavet hullerne med sew-easy, og til sidst er der kommet sten ud i alle buerne på cirklen. Jeg har (som sædvanligt) raspet lidt på kanterne af billederne med sandpapir.

Det andet layout er skitse nr 3. Motiverne er igen fra Samsø (hmm det scrapper jeg faktisk en del). Her fik jeg brugt to stykker papir fra Graphics 45 som har ligget i min "rullemarie" i laaaang tid, godt at få dem brugt. Borten er lavet med et stykke papir fra Panduro (bagsiden, forsiden kan i se på den lille tap der sidder ved cirklen) og med et lækkert stansejern fra Martha Steward. Sidst men ikke mindst; den fine høje blomst der kommer til venstre i layoutet er lavet med et af de feeeed skumstempler fra Prima, jeg har kun to men tror jeg meget snart har et mere.... skal bare lige ned til Gitte i Odder :-)
/Gitte

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Venter spændt på din første uge i Project life :-)

Gitte Ottosen sagde ...

Uha den har jeg godt nok haft svært ved at komme igang med. Balladen er at jeg er i København hele ugen, og det var der det skulle laves... men jeg mangler altid et eller andet :-) Håber på at lægge noget ud i den kommende uge :-)