lørdag den 21. januar 2012

Et par kort fra en dag i Odder

I dag var vi ni oddere samlet i Hobbybodens butik i Odder, og havde en rigtig hyggelig dag.
Som sædvanlig er jeg ikke voldsomt produktiv når vi mødes, der er så meget andet vi skal nå; grine, snakke og hygge. I dag blev det så yderligere "forværret" af at vi sad midt i Danmarks mest velassorterede scrapbutik - der var meget at blive distraheret af :-)

Men lidt nåede jeg da, blandt andet et par sommerfuglekort lavet med den fantastiske die fra sizzix :-) jeg startede med at rive en masse strimler og lime dem på et stykke karton i 15x15.

Derefter udstansede jeg sommerfuglen og den blev så brugt til det første kort.


Men overskuddet skulle da også bruges, så her er "rammen" brugt til kort nr to med et stykke vinrødt mønsterpapir bag.


Tak for besøget.

/Gitte

2 kommentarer:

HurlumHeidi sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide de to sommerfuglekort, men jeg tror faktisk at nummer to, "rest kortet" er mit ynglings :)
Tak for en vidunderlig dag i går!

Rikke Eskildsen sagde ...

synes det er nogle fine kort du har fået lavet især den øverste sommer fugl er jeg vild med.