søndag den 29. januar 2012

Smykke workshop hos Jigsaw

I går jeg med til en workshop hos Jigsaw sammened Heidi og hendes mor. Vi havde et par rigtig hyggelige timer og jeg fik da også produceret lidt.
Halskæden havde jeg startet på tidligere men tilføjede lige en grå falkeøje og en hvis koral også.





Armbåndet er lavet af 1,5 meter læder, beslag af sølv og perler af onyx, lava og sølv perle.





Øreringene er lavet af grå falkeøje og selve øreringen er i Sterling sølv med en sød blomst. Det er selvfølgeligt ikke så billigt at lave på den her måde men jeg syntes det er lækre råvarer de har, især det store udvalg af hlavædelstene.





/Gitte

2 kommentarer:

Rikke Eskildsen sagde ...

sikke nogle flotte smykker får helt lyst til at begynde at bruge en masse smykker, i sær armbåndet er jeg vild med:-)

Dorthe ◕‿◕ sagde ...

Hvor er det sejt, og næsten nøjagtigt magen til mit fra "Story" ◕‿◕
Håber at du ellers er glad for at bo i Hovedstaden.