søndag den 26. februar 2012

Helt færdig

Så fik jeg monteret det LO jeg lavede som en del af workshoppene med Anna i forrige weekend. Jeg smuttede lige forbi søstrene greene og købte en 30x30 svæveramme og tilhørende lærred. Syntes faktisk det er blevet rigtig godt, nu mangler jeg bare et billede af Heidi så jeg kan få lavet et med hende også :-)

Syntes faktisk det er lid fedt at bruge mit scrap til noget andet end bare at putte i mit album, det her får jeg glæde af hver gang jeg går forbi.



Tak for besøget :-)

/Gitte

8 kommentarer:

ingejc sagde ...

Hvor er det skønt - forstår godt du har hængt det op

Gitte sagde ...

Super flot.
God søndag.

Vivi sagde ...

Det ser fantastisk ud... flot

lam sagde ...

Hvor er det belvet fedt og fyldt med lækre detaljer

Anja Kjærgaard sagde ...

Det ser jo supergodt ud! Det må ha' været et godt kursus I var på. Bare det var mig! Nå, men vil du løfte sløret for, hvordan I monterer alle de der dimser? Bruger I bare lim, eller er I ude i strukturpasta eller andet?

Hanneby sagde ...

flot LO.. .. det er virkeligt lækkert ;)

Jytte sagde ...

Virkelig lækkert LO :)

Gitte Ottosen sagde ...

Anja jeg brugte faktisk bare helt almindelig hvid hobbylim. Men flere bruger det der kaldes "medium" aner ikke hvad det ellers hedder :-) det kan man også påføre hist og her OVENPÅ for at glimmermisten skal reagere forskelligt på forskellige dele.