søndag den 19. februar 2012

Project life... Eller?

Jeg startede project life da jeg flyttede til København men har haft rigtig svært ved at finde gejsten ved det. I dag tog jeg mig sammen til at få laver mine sider færdige, og her er de så.
Første side dækker over første uge i Kbh med arbejde hjemmefra, udflugt med s-tog og tidlige morgen gåture på arbejde.


Fredag den 16.12 var jeg min første julefrokost i Sogeti og det foregik ude ved Carlsberg i cafe elefanten.


Dagen efter fik hovedet frisk luft med en gåtur på strøget hvor jeg nød gade musikanterne ved storkespringvandet.


Jeg nåede to gange ind til Tivoli for at se juleudsmykningen, og købte også sølvkort så jeg kan nå derind en masse gange mens jeg er her. Nød også lidt guf i Tivoli anden gang :-)


Min nye roommate Hans-Henrik er en helt fantatisk kok, så jeg lige samlet tre højdepunkter af mange gode måltider :-)


Om jeg fortsætter med
Project life kan jeg ikke helt beslutte mig til, syntes ikke jeg får det kick ved det som jeg gør med rigtig scrap.

/Gitte

1 kommentar:

Netti sagde ...

Det ser godt ud!
Hvis du mangler inspiration til dit project life vil jeg forslå at du besøger Lisettes blog:
http://scrapbookingbylisette.blogspot.com/

Hun er en haj til det :)