søndag den 18. marts 2012

Et par helt enkle kort

Efter en dag der helt klart har stået i syningens tegn afslutter jeg lige med et par helt enkle kort. Jeg faldt nemlig over et stykke papir fra Prima som jeg fuldstændig havde glemt :-) og det passede lige til at lave et par kort af.
Ved set første brugte jeg nogen af teksterne til at fylde lidt i rammen midt på kortet.


Ved det andet kort udnyttede jeg den blomsterranke der fulgte med; den fik lige lidt ink og blev
monteret på karton og så var den klar som bort på kortet.
Heldigvis havde jeg lidt roser der matchede kartonet, ellers tror jeg at det ville have været lidt svært for mig at finde på pynt til det... Muligvis fordi jeg ret beset er for træt til at lave kort i aften ;-) nu pakker jeg resten væk og finder strikketøjet frem i stedet for, er næsten færdig med min vest :-)


/Gitte

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Smukke kort du har lavet :)

Bente sagde ...

Rigtig søde kort ;o)

Kristian sagde ...

Rigtig flotte kort, du kan også dele dem på Hobbytavlen.dk eller finde inspiration der.