lørdag den 10. marts 2012

Sådan kan man også bruge strik

Jeg var på udflugt i København for første gang i dag siden jeg flyttede herover. På tur nede i byen (måtte finde eplehuset så jeg kunne bestille Ipad3) faldt jeg over en temmelig anderledes måde at bruge strik på, grafitti strik.



Tre træer med strikketrøje på, og pompomer i kronen - er de ikke fine :-) jeg blev i hvertfald i helt godt humør af dem på trods af et område med mega mange mennesker og vejarbejde så man næsten ikke kunne komme frem.


Faktisk fandt jeg også en meget anderledes hobbybutik lige ved siden af Remisen hvor jeg var til loppemarked. En butik med ting til alle mulige hobbies, og med masser af flotte færdige arbejder også - og med retro stoffer :-) kan ikke huske hvad den hed men jeg skal helt klart forbi igen snart og se på garn til mit næste projekt - og nej det er ikke strikketrøjer til træer :-)

/Gitte

Ingen kommentarer: