onsdag den 4. april 2012

Mosaik Layout

Da jeg sad og kiggede på Pinterest forleden aften faldt jeg over et layout der var lavet som en mosaik af forskellige slags mønsterpapir, karton og så selvfølgelig billeder. Det syntes jeg så lidt lækkert ud så det måtte da lige afprøves. selvfølgelig pinnede jeg det ikke selv så jeg kan ikke engang pege jer i retningen af originalen, kan ikke huske hvis board jeg fandt det på :-(

Jeg har så godt nok kun fire billeder i mosaikken da mine billeder er lidt store men jeg fik blandet godt i de lækre Maja papirer for at fylde siden helt ud. Ret beset er det jo meget enkelt (og fladt!!!) men det tager faktisk en del tid at få det til at passe og få lavet en god mosaik. Med så meget mønster syntes jeg ikke rigtig der var brug for pynt, jeg lavede lige en enkelt cirkel med et sødt citat (count your rainbows, not your thunderstorms) som blev sat på med 3D puder men ellers bare titlen i toppen og en undertitel under det nederste store billede (Fort Myers 2011).

Et lidt hyggeligt og anderledes projekt at lave.

1 kommentar:

May Britt sagde ...

Det er da blevet en super lækkert LO...