lørdag den 7. april 2012

Så blev det til smash alligevel

Jeg startede jo 2012 med at gå igang med Project Life, men det fængede ikke rigtig hos mig da det kom til stykket. Dels glemte jeg hele tiden at tage billeder, og dels følte jeg mig hæmmet af formatet. Så inden jeg tog hjem til Århus på påskeferien pakkede jeg projektet sammen og gik i tænkeboks med hvad jeg så vil.
Jeg kan godt lide tanken om at dokumentere dagligdagen, men skal have en meget lavpraktisk og hurtig møde at gøre det på så i sidste ende blev det alligevel til en smash book.
Den er blevet gjort klar idag; en masse tilfældige rester af mønsterpapir som lå i kassen i "kassabelt lager" blev skåret i str 15x20 cm, resten fra det blev skåret i 10x20 og der blev fundet et par kuverter frem der skulle med i albummet.
Så var tiden kommet til det sjove, nemlig at lave forsiden :-) mit cluster blev ikke så stort men okay syntes jeg. Så en omgang glimmermist og lidt spalt med distres Stain og vupti så var der forside og bagside klar.
Jeg skal helt klart have givet den lidt hårlak eller noget iden retning for den smitter af og det dur jo ikke.



/Gitte

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Jeg synes den ser superflot ud. Godt du fandt en løsning som du kunne leve med. Jeg glæder mig til at følge dit projekt :)

Linda sagde ...

Hej Gitte:-) super flot, jeg glæder mig også til at følge dit projekt.

Helle sagde ...

godt du har fundet noget du har lyst til i stedet så, det ser rigtig godt ud med den forside.

rigitg god påske til dig Gitte