søndag den 22. april 2012

Shop amok.

Nu er det her jo godt nok ikke en mode/tøj blog men i skal altså lige se hvad jeg slæbte hjem fra outlet salget i Bella centeret tidligere i dag.
En af de allerførste stande var fra Trendzetter house i Køge og det var et hit! Meget hurtigt faldt jeg i snak med den ene af de to stylister på standen og inden jeg så mig om havde hun fundet en masse lækkert tøj til mig som var helt perfekt, noget til arbejde og en enkelt eller to dele til udenfor arbejde :-)




Lækker cardigan med lynlås


Sort tunika med lynlås, hertil koral farvet bluse



Sort kjole med råhvide kanter




Sort kjole med overdel i brune nuancer


Lækker let sort cardigan med flæser, f.eks til den sort/brune kjole.



Blå top/tunika med oprul ved ærmer. Den er asymetrisk i længden, længere bagtil. Det lækre tørklæde smed hun i posen gratis :-)




De to bluser her er det eneste tøj jeg købte ved en anden stand :-)


Lækker skindtaske jeg købte ved en svensk stand. Der var halv pris så jeg fik den for 175 kr :-)




Det var da en god start på at etablere en basisgarderobe :-) skal helt klart besøge dem i Køge :-)
/Gitte

Ingen kommentarer: