torsdag den 17. maj 2012

Et hæklet tørklæde

Da jeg besøgte Curley i Odense tidligere på foråret var vi selvølgelig på besøg nede ved fangerne og ae noget garn :-) jeg endte med at købe fire forskellige slags til et tørklæde som Curley lige have vist mig derhjemme tidligere på dagen.


Det har taget lidt tid at få færdigt, primært fordi jeg har glemt at få det med til København et par gange, men i aften fik jeg endelig hæklet det færdigt og fik hæftet alle de mange ender.

Jeg kan simpelthen ikke huske hvor vi fandt opskriften men jeg skal nok tilføje det hvis jeg kommer i tanke om det.

Nu skal jeg igang med at strikke en jakke, den har jeg så til gengæld glemt i København da jeg tog hjem på denne dejlige lange weekend. :-)

/Gitte

2 kommentarer:

HurlumHeidi sagde ...

Det er blevet super flot Tutte :-) Det kan du rolig gå rundt med (hvis ikke jeg "stjæler" det fra dig en dag...)

Curly sagde ...

Her er linket :)
http://yarnfreak-blog.blogspot.dk/2012/02/fredag-er-gavedag-gratis-opskrift-pa.html