mandag den 11. juni 2012

Tapas fra Santa maria

Lige for øjeblikket er jeg igang med at teste Santa Maria's nye serie til at lave tapas med, og det er en ret fornøjelig affære. Da jeg sidst var hjemme i Århus på weekend blev det første gang testet ved en hyggelig middag hos Henrik og Lise i Hadsten.

Jeg havde udvalgt 8 forskellige ting og handlet ind på forhånd så det var bare at sætte igang da jeg nåede frem til Hadsten lørdag aften :-) Det blev til en blanding af spændende ting både varme og kolde, med tre forskellige slags ost, med skinke og kylling og med alle mulige lækre ting fra Santa Maria der gav spændende smagsoplevelser.

Vi prøvede Escabeche, mango mojo, pumpkin seed and chili pesto, cherry peppers og selvfølgelig de forskellige slags brød. Min personlige favorit er helt klart mango mojo, den tror jeg at jeg kunne bruge som tilbehør til hvad som helst hvor som helst. :-)

1 kommentar:

Karina Bunkenborg sagde ...

Ej hvor spændende. Sikkert supersjovt at afprøve uhmmm!