søndag den 12. januar 2014

Min nye mobiltaske

Da jeg var i Fredericia til Kreative dage i 2012 forelskede jeg mig i en broderet mobiltaske fra Fru Zippe, men jeg købte ikke kittet. Og det fortrød jeg så hele 2012 :-) så da jeg skulle hjælpe Gitte med hobbybodens stand i oktober sidste år skyndte jeg mig over til Fru Zippe i en pause. Da det kom til stykket fandt jeg en mere "voksen" model med fint motiv der var mere stilfuldt end det fra 2012, jeg købte det og var ved at forlade standen... men så slog det mig! det var jo den sjove taske med lakridskonfekt jeg forelskede mig i, så skulle jeg jo ikke købe en anden. Så retur til kassen og spørge om jeg måtte bytte til den anden og det måtte jeg naturligvis.

Nu er den så færdig og jeg er bare så glad - den er lige til at blive glad i låget af :-) Først et nærbillede af broderiet, et er fantastisk at så simpelt et mønster kan "tale" så klart - der er ingen der er i tvivl om hvad det skal forestille :-)


Og her er så den færdige pung. Det lykkedes mig at forlægge resten af kittet så da jeg skulle til at montere den så kunne jeg hverken finde lædersnøren eller foret, så det tog lige lidt tid at få den færdig - der skulle shoppes først. Den er foret med sort foer og snøren er en kraftig lædersnørre..


Det er ikke sidste gang jeg broderer selv om det var første gang i 30 år at jeg kom igang, men det er virkelig så hyggeligt at sidde med.

Tak for besøget :-)

Gitte

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Jeg elsker at brodere, men hvis jeg skulle lave denne taske, villle den bliver oversavlet før den blev færdig :-)))
Hvor er den flot !

Gitte Ottosen sagde ...

Mange tak :-) jeg blev nu også jævnligt lækkersulten mens jeg lavede den :-)